Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op portugal.startpagina.nl

Mooi afgewerkt penthouse in Albufeira

Marie-Louise
22 Jun, 2011 03:03

Een mooi afgewerkt Penthouse in Albufeira.

Te huur voor vakantie of langere periode, penthouse.(eventueel te koop)

3de verdiep, met lift en eigen ondergrondse parking

Ingerichte keuken, 3 slaapkamers waarvan 1 suite met eigen badkamer +

extra badkamer.Mooie inkom .

Terras aan keuken en living + volledig dakterras.

Rustig gelegen en toch dichtbij stadcentrum.

Is ook gelegen aan het openbaar zwembad, voetbalterrein enz. in Albufeira.

Zo een klein 4km van het strand

met vriendelijk groetjes

Bewerkt 25 Dec, 2011 11:51
Jacky
22 Jun, 2011 09:14

Beste Marie - Louise

Is er een website waarop het penthouse en de huurprijzen te zien zijn?

Marie-Louise
22 Jun, 2011 13:56

Hallo Jacky,

In de loop van de week zullen de laatste meubels geplaatst worden en kan de website aangepast worden met recente foto´s.

In juli en augustus wordt de penthouse verhuurd aan 650€/week. Huurprijzen vanaf september en voor eventueel verhuring op langere termijn zijn te bepreken.

Met vriendelijk groeten,

M.L,

Marrie_louise
02 Jul, 2011 18:05

Voor zij die interesse hebben zijn er nu foto's beschikbaar.

Groetjes,

Ton
02 Jul, 2011 19:53

waar kan ik deze foto's bekijken marie-Louise?

Marie-Louise
02 Jul, 2011 23:41

mag ik je e-mail

Ton
03 Jul, 2011 21:36

Ja natuurlijk, maar hoe? ik ga hier mijn email niet opschrijven voor heel de wereld.

Het zal mischien wel kunnen hier, maar ik weet niet hoe.

el puro
04 Jul, 2011 00:23

Als je inlogt, zie blauwe balk boven, krijg je een streepje onder je naam en als je daarop klikt kun je prive berichten versturen of in jouw geval Ton ook ontvangen.

Marie-Louise
04 Jul, 2011 01:34

Eerst en vooral bedankt el puro, makkelijk eigenlijk maar je moet het wel weten :)

Ik heb ze ondertussen op blogspot gezet, hopelijk een beetje duidelijk voor iedereen.

http://algarve-marie-louise.blogspot.com/

groetjes

Marike
04 Jul, 2011 18:06

Hallo Marie-Louise,

Een vriendin (engelstalig) van mij heeft een site waar zij voor u voor een betrekkelijk laag bedrag een persoonlijke website voor uw appartement kunt laten maken: www.villasites.com. Ze bieden de volgende pakketen: http://villasites.com/packages.php waarbij u een maandelijks bedrag betaald en indien u de site een tijdje niet online wilt hebben, dan betaald u die maanden gewoon niet.

Indien u hulp nodig heeft met vertaling (of andere zaken mbt uw appartement), dan kan ik u daar misschien bij helpen, mocht u daar interesse in hebben, mijn website staat onder mijn naam, op de nederlandse vlag klikken en de nederlandse versie komt naar voren.

Vriendelijke groeten,

Marike Borst

www.mbservicesportugal.com